Godkväll!

Skolan gick helt okej bara en massa information om blablablalba.... efter skolan drog jag och Malin till stan och jag skrev ut lite bilder till min vackra vägg som ni kommer få se senare (ett hjärta med massor med bilder i). Halv sju spelade vi match mot Lidköping,vi förlorade men jaja! Har slutat fotbollen nu eftersom jag måste ta tag i skolan lite och jag vill börja gymma ist.
Nu får jag gå och lägga mig innan tiden drar iväg,godnatt!♥
Min kära vän www.hannalyon.blogg.se flyttade till Paris idag,fan vad jag kommer sakna henne! Love you♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också börja träna!:)

2011-08-23 @ 07:25:53
Postat av: Amanda nk ;)

Vem?! :)

2011-08-23 @ 15:08:45
URL: http://amandanilssonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0