B&J

Hejsan idag har det varit skola(som valigt). Efter skolan drog jag hem och pluggade lite, klockan halv 4 kom Erika,Lovisa & Alice och vi drog till konfan. Där var det en goer tjej som kom från Göteborg,hon var präst o vi körde massor med grejor!.... .  Efter konfan åkte vi till Ica o köpte Ben & Jerry, Love!♥ När vi hade ätit klart åkte jag o Clara hem till henne o jag fick testa hennes Uglidräckt <3. Jag och Clara fick värsta rycket så vi drog ut o sprang ngn kilometer, det var riktigt gött kan jag säga er! Sen cyklade hem o duscha, fixade även inför imrn! Vi har vollybolltunering i skolan,yey!. Men nu ska jag sova, ha en härlig kväll puss! <3


Kommentarer
Postat av: Mallis!

hihi bara för att ja ska ha något att skriva, så kan ja säga att hon va från västkusten fast hade bott elle något i götet :D hihii <3 älskar dej

2011-04-02 @ 20:44:06
URL: http://maallansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0